about my coup of wedding...




about my coup of wedding...

再一次多謝記者朋友嘅訪問!
其實今次訪問對我地嚟講都係一次好好嘅重溫,重溫返我地加入呢行嘅初衷。
"相對過去喺辦公室嘅工作,我地係感到新人給予更多嘅信任,願意將自己嘅人生大事交到我地手上,所以我地務必會佈置一個大家都感到滿意嘅場地"
我地一開始做wedding deco嘅時候,就承諾要緊記:無論我地做咗再多嘅佈置,對於一對新人嚟講都係一生人一次嘅重要場合,每一次都要以「獨有」嘅心情去對待佈置工作。呢份責任感,驅使我地每一次都全力以赴去配合新人嘅要求。
"未來希望為客戶提供更多不同選擇,希望每對新人都有獨一無二嘅回憶。"
一次訪問,重提初衷,繼續努力。




張貼留言

0 留言